Les tardes a infantil

Les tardes a infantil

Creiem que hem  d' enfocar  els nostres  alumnes cap unes metodologies que  se'ls  permeti ser lliures,  autònoms  i  capaços de poder  triar i decidir.

Com a mestres cal valorar el progres, l' esforç i la confiança, els mestres són els que guien, organitzen, observen i  fan de mediadors, permetent així  l'aprenentatge a l'infant.

Els infants han de ser protagonistes del seu procés d' aprenentatge.

 

ESPAIS D' APRENENTATGE

 

 Treballar per espais d'aprenentatge significa ambientar un espai amb una intencionalitat educativa i un tipus de material concret. A cada espai s' ofereixen diferents possibilitats i estímuls per a desenvolupar les capacitats creatives, cooperatives, cognitives, motrius i comunicatives dels infants.

 

TARDA D' ART

La tarda d'art fomenta el pensament crític i creatiu dels infants. A la tarda d'art, s'ofereixen  diferents  tècniques als infants  i es proposa que les  realitzin d'una forma lliure i espontània.

 

TARDA AMB FAMÍLIES

 

La tarda amb famílies permet compartir experiències entre la família i l'escola. S'obren les portes de l'aula a les famílies per portar a terme activitats conjuntes com explicar contes, fer jocs de taula, tallers de cuina, explicar un ofici,....

 

TARDA IMAGINÀRIA

A la tarda imaginària es treballen  continguts matemàtics i de lectoescriptura a partir de jocs amb material manipulatiu, experimentant i aprenent de forma vivencial. S'aprèn i es diverteixen a través del joc.

 

PROJECTES

El treball per projectes permet als infants aprendre a aprendre. Parteix dels seus interessos, potencia el diàleg i l'experimentació, fomenta la relació entre aprenentatges i la investigació. S'aconsegueixen aprenentatges significatius i s'afavoreix l'enllaç família-escola.

 

FUNNY STORIES

We love the Funny Stories that Rita tells us! We have fun while we learn new stories and also the traditional ones.

 

Els infants són protagonistes del seu procés d'aprenentatge.

HÀBITS I AUTONOMIA

APRENENTATGES MOTIVADORS, SIGNIFICATIUS I GLOBALITZATS

EXPERIMENTACIÓ,MANIPULACIÓ I IMAGINACIÓ

DIFERENTS RITMES DE TREBALL

CREATIVITAT I CURIOSITAT

APRENEM JUGANT


Arxius d'interès


També et pot interessar...

PROJECTE EDUCATIU

  Us presentem  el Projecte Educatiu de la Fundació Vedruna Catalunya Educació. Un Projecte que explícita un estil d'educar inspirat en la Propost...

llegir més »

VOLS CONÈIXER LA NOSTRA ESCOLA?

Vols conèixer la nostra escola? Ompliu el FORMULARI

llegir més »

ESO - Entrevistes personalitzades

   Si esteu interessats en conèixer l'etapa d'ESO, concerteu la vostra entrevista.   Formulari entrevistes d'ESO

llegir més »